Best Cocktails on Earth

Women drug a man at the bar, plan to rob him | What Would You Do? | WWYD

Women drug a man at the bar, plan to rob him | What Would You Do? | WWYD


These two ladies look like they’re just out for some fun But their good time will be at someone else’s expense hi have we met before Well, I think I would remember you ladies, it’s nice to meet you now, I’m Mike, how are you What may look like harmless flirtation? Hey don’t go anywhere. I’ll be right back. Okay? Is actually a dangerous scam. Oh, yeah, this would be the easiest money we’ve ever made here targeting wealthy man and Drugging them to steal their money If you saw this What would you do? The scene of the crime is Spanky’s that college hangout in Chapel Hill home to the University of North Carolina’s oldest campus Mmm, no, I think I’d remember you guys right away. These ladies have our deceptive duo under surveillance Listen, don’t run run anywhere. I’ll be right back. Okay while he’s away Our girl puts the powder in his drink We’re gonna lose my mug who’s fine, I don’t think yeah Okay, I don’t think it’ll be that they’re gonna do she gives the girls one last warning Don’t say anything And when Mike returns she does just that What are you talking about they like something in your drink while you’re in Check around Let’s go meet these brave women. I’m John quinones you okay? You’re really upset It’s wrong. It’s like not only illegal, but it’s dangerous lives at risk Like no one should not be in control of their own body because of someone else what would you do we’re rolling again? How are you covering Lee this couple watches silently as she drugs his drink But when Mike returns They put something in my drink And now they launch an investigation you Put something in my drink they’re just making they’re clearly they can stuff up. You wouldn’t call the police. Really? Yeah You guys are liars Wow Wow Time to tell him it’s a made-for-tv movie It’s what would you do? Well, I guess we did the right thing. I know We have a college student here. So it’s real eye-opening of how quickly that can happen Keep your hand on your door go to bathroom tickity Throughout the day Mike ignores that advice but plenty of people do have his back This man sees something and says something And Then he offers some liquid relief abide by anyone this student wars Mike not to leave with the young women What I saw sir your drink when you’ve got it the restroom for my drink. What do you mean? I thought they put something in there She’s so rich. This is gonna be so funny And this woman She quickly alerts the bartender That means dream and she just gave him a quick before 10 are You John quinones Leaving I’ve seen you on TV before I’ve seen this show before We came South to see how people would react here. Right when I saw that I was horrified So I would hope someone went to that for me gives your faith in humanity We roll one last time you think this is enough. I think that’s enough. That’s plenty these patrons sense. Something isn’t right Mike you should drink all that have some fun with us let loose. Oh, yes, you can it’s a good thing bang for your buck Cheers again cheers Cheers And now we tell our actor Mike to pretend he’s feeling the effects of the drug feel a little dizzy That’s not good. I’m sorry Do you need to lie down we can take you back to your apartment later when the girls leave Mike alone I just chugged this. Yeah, but are you sure they didn’t do something to that? I saw one of them touch that while you were gone Hey, what do you know them know just so they just walk in and they’re and five minutes later They’re trying to get you to leave with them It did taste a little string. What do you what is that supposed to be? It’s a Jack and Coke Look at the stuff around there. We will take care of you and let them go they seem like nice girls I think kind of kind of like them. They’re nice and now our predators return to take home their prey You ready? Mike needs to go with y’all we’ll work on weapons We got I got my car outside so we can take you we had two drivers right here Too of course, I’m only ten minutes away You promised over I got a girl keep pushing it act like he’s leaving we’re coming up you’re making a huge mistake Will you take me home? Probably they’re gonna take you home It’s okay, he’s not going anywhere Absolutely, I just knew that that wasn’t this just wasn’t the vibe wasn’t right. He’s a stranger you don’t know him gosh I don’t mean that side I would hope it’s human nature I Just can’t imagine anybody reacting differently to that. They’re a moral to the story here First hope hope people look out for each other Thank you. Very good job


Reader Comments

  1. seems like the last couple was about to let him leave with the two girls, the couple seemed really scared to intervene too much. that's why the lady ran off when the camera crew came in, she probably felt guilty

  2. The last man watched this happen in its entirety AND THEN and only then after he downs the whole drink that he informs he's been drugged. 😭😭😭😂😂😂

  3. Lol.. if you notice at around 3:05 the people in the background are the ones that pop up at around 4:37. Haha they knew it was a setup and just wanted to be on TV.. lmao

  4. I find it very telling that not one person even tried to call the police when they saw the women drug his drink. First thing would be to go around the corner and call the police so that the poisoners wouldn't be on to me, and have my friend warn him when he got back

  5. Okay but they ARE being the most conspicuous about putting it in the drink. I think in real life they would've put it under he bar

  6. Imagine just seeing someone do something shitty and calling them out on it and then like a minute later John comes waddling in

  7. That last couple watched a guy drink a tainted drink, start acting delirious, and thinks it’s enough to say ‘you’re making a mistake going with them’ completely ridiculous

  8. Men scam women for money
    Men scam women for sex
    Women scam men for money
    But do women scam men for sex? Can't get my mind around it!

  9. People keep making cardi b comments, I don't get it, what's going on? Did she actually drug someone? Did she get arrested? I thought she was just a singer

  10. If you ever see something like this call the police immediately don’t haggle with them to stop because people who do this needs to be gone for good or they will do it again

  11. The way i look at that last couple should have said this to the guy that the two women put something in his drink in the first place. I thought it was stupid for them not to say anything in the first place. Dumb asses.

  12. This is all a acted look at the second clip the the fifth clip the lady in the colorful sweater from clip 2 background is in clip 5 reacting wow I thought this show was real it's all a acted smh

  13. Why would you let him drink it before saying something. He could have an allergic reaction and die. Extreme I know but that is possible

  14. I would have helped them. No but seriously, If that where two guys openly druging a girl, people would go crazy. Now, all of them let them go, because who cares, its women after all…

  15. Anybody else notice the couple in the background at 3:43 minutes are the same couple further on in the vid at 4:46 also pretending they don't know what's going on.. after seeing All the cameras 😂

  16. I would call the cops in secret, wait as long as I could before the guy came back and try to drink, and then said, "congratulations ladies, you just got yourselves arrested." If they would try to leave I wouldn't let them. Same goes for dudes drugging women.

  17. If you're gonna reach down and grab your nuts like a hero, be sure to reach down & grab them all the way. That older lady who passive-aggressively alerts the bartender and tells her what happened needs to decide whether she wants to be a hero or mind her own fuckin business; you cannot have it both ways in a situation like this.

  18. Lmao. That last older couple not only did the worst possible thing you can do, but they did it on National television unbeknownst to them. If you're gonna sit there and witness the drugging of the drink and then come back and WATCH the man drink it… At this point, you'd better stay quiet. Your window of opportunity to speak up and be a hero has come and passed. What fucking good does telling him about it do AFTER he already drank the Goddamn thing…? Now….. Not only have multiple cameras caught you watch the illegal act take place, they've caught you watching the defenseless man come back and seal his fate, only for you two retards to decide AFTER IT'S ALREADY IN HIS DIGESTIVE SYSTEM "Hey, I think now's a good time to speak up!!" You're just the most useless type of person. Smh

  19. One of my friends got drugged by a girl at a bar, she slipped something in his drink while they were dancing. He thought it was really suspicious the way she grabbed his drink from the top and told me she might have drugged him. He gave me his wallet and told me to keep an eye on him, 10 minutes later he was passed out at the table. 😂

  20. fucking staring at the entire scene without blinking

    These patrons ~sense~ something isn’t right

    Fucking Spider-Man right there man

  21. Wow, the last people SUCK. They seriously wait until the guy chugs the drink to say something. Nevermind the fact that depending on the substance, home boy coulda been dead on the floor minutes later. How the old guy says “durr, we sure hope people would do the right thing!”…YOU DIDN’T.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *